Utama > Hartanah, Macam-macam, Pelaburan > Hit mencecah 100K

Hit mencecah 100K

Tanpa disedari, minggu lepas hit untuk blog ini telah mencecah 100 ribu. Terima kasih kepada pengunjung. Pagi ini baru saya sedar, hit telah mencecah 100,800. Sebenarnya, minggu lepas (bulan ini) saya terlalu sibuk mengurus 2 apartmen yg dibeli bulan Sep 2009.

Selepas ini, saya bercadang untuk berkongsi pengalaman dgn pembaca tentang pelaburan hartanah. Jadi mungkin tajuk post selepas ini lebih tertumpu kpd hartanah.

Terima kasih kepada semua pengunjung. Ada juga komen yg saya tidak dapat balas. Kadang-kadang tu, saya terlalu sibuk, sebab mengurus hartanah ni perlukan kosentrasi untuk terus mencari peluang-peluang baru.

Teruskan melabur!

  1. 28 Mei 2010 at 9:29 am

    Tahniah…very popular!

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

